You are the one who make me smile ♥



Det är oerhört skrämmande att jag kan känna så starkt för dig, fast att det inte vart du och jag en längre tid. I början när vi träffades kändes det bara så himla rätt, och det var som alla bitarna fann sin plats igen.

Med dig finner man det som man letar efter...

Du får mig att le varje gång jag hör din röst och varje gång din blick möter min blick.



♥♥ Jag tycker verkligen om dig! ♥♥





                                                                                                                        


Kommentarer
Postat av: Sanna

Än så länge ligger han plus hos mig :P hahaha :D

2010-06-07 @ 17:06:49
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0