Toppar och Dalar

Slutet gott allting gott som man brukar säga...


Idag har mina älskade föräldrar vart på besök, vi åt räkmacka och sedan fikade vi. Vi hade massor att prata om och alltid mår man så bra i eran närvaro. Jag Älskar er något väldigt mycket!. De var så himla söta för de kom med påskpresent till mig, 3 vin flaskor och godis såklart! :) De hämtade även Mysak idag med, eftersom jag ej ska vara hemma på hela helgen så känns det bättre för honom att han får vara där än ensam i en lägenhet. Jag pussade och kramade om honom massa innan, ocn nu saknar jag honom massa redan!


sen har det hänt en rolig sak nu i allt annat som händer i mitt liv... Det är nämnligen så att jag och min underbara vän Erica <3 har beställt resa till Turkiet så i Juni åker vi och blir borta en vecka, ska bli så underbart härligt! :).


Imorgon däremot är sista dagen på praktiken, det är inte klokt vad 5 veckor går fort. Det känns både ledsamt och glädjefullt, ledsamt att behöva lämna en sådan otrolig bra praktikplats med så underbara och trevliga människor. Jag kan med handen på hjärtat säga att jag kommer sakna dem. Min handledare har varit alldeles toppen hela tiden och vi har haft så kul tillsammans, Hon är allt en glädjespridande människa! :). Det som jag känner är glädjefullt är att jag äntligen kommer få träffa mina klasskompisar, och dem har jag verkligen saknat! Ska träffa en klasskompis i helgen, det ska bli himlans trevligt :).


Hoppas att ni får en underbar påsk med nära och kära.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0