Kan man dö av brustet hjärta?!

Jag är så fruktansvärt vilsen utan din ljuva kärlek...


Det har gått dagar jag till och med månader, men ändå så finns den där känslan kvar... känslan att alltid gå omkring och vara rädd och instängd, känslan som speglar sig till att kvävas inifrån och smärta som kryper inom hela kroppen.


Jag vet vad jag vill, jag vill så vara med dig.


Du har för stor del i mitt liv för att jag ska kunna sudda bort dig... du är pusselbiten som fattas i mitt liv!

Jag önskar, tror och hoppas...



Kommentarer
Postat av: Mysan

Hjärtat, du är värd bättre. Jag förstår att det är jobbigt, men du kommer klara det, du är stark. Jag vet att du fortfarande hoppas, och önskar, men det bästa för dig är att gå vidare. Allt för att du ska må bättre, ju fortare desto bättre.



Jag vill att du ska veta att jag finns här. Jag vill inte att du ska må dåligt, säg till om det finns något jag kan göra, eller om du vill/behöver prata.



<3

2010-03-21 @ 12:44:02
URL: http://yssan.blogg.se/
Postat av: Sara

Hejsan Ella! Det var väldigt länge sen man var inne och kolla på din blogg.. Jag har sett att det har hänt en hel del i ditt liv. Så som jag uppfattar allt det du skriver, verkar det som du har förlorat din käraste. Om du har det så hoppas jag att du hittar kärleken igen. Han förlorar något! Jag hoppas verkligen att han har haft en väldigt bra anledning till att gå ifrån dig. Eftersom du är en jätte härlig person. Jag hoppas på det bästa för dig Ella! Hoppas det är bra med för övrigt.



Ska hälsa från min dotter! Hon känner sig väldigt ledsen för att hon inte har läst din blogg på ett tag. Hon känner att hon sviker dig! Kan tyvärr inte förklara för henne att ni inte känner varandra och att ni inte är vänner. För hon är helt besatt i dig. men det känns skönt på ett sett att hon är det, vill hellre att hon sitter hemma med sina kompisar och kollar vid datorn, än att hon är ute och springer.



Ville bara höra av mig eftersom jag har tänkt på dig sen sista..



Med vänliga hälsningar Sara

2010-03-21 @ 15:58:10
Postat av: Sanna

Gumman önskar jag kunde trolla lika mycket som du vill trolla för mig, vet hur du känner! Att säga gå vidare är lätt men att ha modet till det är svårare eftersom man är så bunden till en enda människa... men försök att vara stark för oss båda för det vet jag att du kan! Du vet att jag alltid finns här i alla lägen! Äldkar dig hjärtat<3

2010-03-22 @ 01:22:30
URL: http://ekorreen.blogg.se/
Postat av: Ella

Hejsan sara! Ja det har hänt väldigt mycket i mitt liv på väldigt kort tid... jag är så besviken och tom inom mig. Det är väldigt komplicerat allting så vet inte snart vad jag ska ta mig till, jag vill så mycket!. Tack för dina ord de värmer så som det alltid gör...



För övrigt är det bara fint med mig, jag har praktik nu och det går kanon bra är inom hemtjänsten. Har mina underbara vänner som stöttar mig till tusen nu under alla omständigheter som händer i mitt liv. Det är bara det att det känns så svårt att släppa någon som man älskar...!



Hälsa till din underbara dotter att hon inte alls ska känna den känslan.



Jag blir alltid lika glad av att höra ifrån dig, så var rädd att det hade hänt något eftersom jag inte hade hört något ifrån dig på väldigt länge.



Jag blir så glad när jag ser att du har skrivit till mig, du och din dotter verkar vara helt underbara människor! Sådana människor som man vill ha i sitt liv.



ta hand om varandra :) kramen

2010-03-22 @ 18:51:32
URL: http://ellaaa.blogg.se/
Postat av: Sara

Du ska inte känna dig besviken eller tom överhuvudtaget! För det verkar som du har helt otroliga vänner runt om dig som vill det bästa.. Jag förstår att det kan vara komplicerat eftersom det verkar som du har förlorat en person som du tycker väldigt mycket om.. Och det är svårt att släppa någon som man har haft känslor för.



Härligt att höra att det finns något som håller ditt humör uppe. Hur går det med skolan? Släpp aldrig dina vänner för en killes skulle, Vänner har man förlivet och män kommer och går. Tyvärr så är det saningen.



Det är roligt att du tycker det. Blir även glad när jag får se att du har tänkt på mig. Tyvärr så har det hänt lite saker som har gjort att jag inte har hört av mig. Och det kände så himla svårt att sätta mig ner och skriva till dig. Eftersom du verkar haft det svårt under en tid och jag ville inte komma med mina problem. Problem är tyvärr inte ordet man borde skriva. Jag berätta för dig i tidigare inlägg att min lilla ängel var sjuk. Det tillkom komplikationer som gjorde att man dotter blev väldigt sjuk och hon avled tidigt en lördags morgon i min famn efter flera års sjukdom.



Jag hoppas att du kommer hitta tillbaka till kärleken.. och glöm aldrig bort att du har en mamma och dotter som tycker att du är en jätte härlig person som kommer göra gott i denna värld, oavsett hur jobbet det är.



Med vänliga hälsningar Sara med dotter!

2010-03-23 @ 12:44:20
Postat av: Ella

Det är jättesvårt att släppa taget speciellt när man inte vill det, och speciellt när båda egentligen inte vill det!...



Jo tack det går fint i skolan, har praktik nu så det är riktigt roligt. Bara det att när man mår dåligt så går det ut över allt annat också, man kan liksom aldrig släppa denna där smärtande känslan.



Jag lyssnar och vill finnas till, du ska aldrig känna att du inte ska kunna skriva till mig, jag blir som sagt glad över att höra ifrån er oavsett vad det handlar om.



Det som jag fick höra av dig nu, gjorde mig totalt målös...jag fick fram tårar och en stor klump inom mig. Ingen människa förtjänar att förlora någon man älskar. Jag önskar så att jag kunde ge dig en bamsekram...jag kan inte trolla, vilket man ofta önskar att man kunde. Jag hoppas innerligt att ni tar hand om varandra och ger varandra så mycket kärlek som ni bara kan. Jag känner mig hjälplös, skulle verkligen vilja hjälpa er så som du har hjälpt mig med dina fashinerande ord och styrka i det du skrivit till mig. Jag är tacksam för att du har skrivit till mig och för att du ger mig lite extra styrka i mitt liv!



Med vänliga hälsningar Ella

2010-03-23 @ 19:28:50
URL: http://ellaaa.blogg.se/
Postat av: Ella

Jag hoppas också att jag hittar kärleken, jag vill verkligen hitta den nu. Jag är en person som aldrig slutar hoppas...fast att jag vet att jag sårar mig själv ibland. Men vad ska man ta sig till? när jag är en miljondel säker på att han just är den rätta för mig. Jag blir glad av att du verkar tro på mig så mycket, det glädjer mig något så oerhört. Tack för att ni finns!



Med vänliga hälsningar Ella

2010-03-23 @ 19:32:15
URL: http://ellaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0