I miss you!

Desto mer dagarna går detso mer sämre jag mår... att det ska vara så himla svårt och jobbigt, jag vet inte alls hur länge till jag orkar.

Jag försöker att se positivt men hur jag än vänder och vrider så har jag trots allt en klump i magen som gör så himla ont! Jag försöker att glömma bort och le, men minnena dyker upp ändå och jag slutar le och faller istället tårar... det svider.

Ibland önskar man så att allt vore så enkelt, det är så svårt att släppa dig! 
Du är fortfarande en stor del av mitt liv och jag kan bara inte sudda ut dig... för jag vill inte!


Varje gång jag är vaken så finner jag ingen glädje, det svider så att tårarna slutar aldrig falla...
I drömmen tänker jag på dig och allt är så bra, när jag vaknar och inser att allt bara var en dröm
rinner mina tårar och jag finner en panikslagen känsla.


Det finns stunder i mitt liv som jag känner sann lycka av, något av de speciella tillfällena är de 59 dagarna med dig. Jag var världens lyckligaste!



Där du andas
Där du älskar
Där vill jag leva min stund på jorden




Kommentarer
Postat av: Erica

Jag vet att det är svårt hjärtat mitt. Men jag och alla de andra tjejerna finns för dig. Vt att det inte är så mycket vi kan göra, men vi kan lyssna och torka dia tårar iaf. Du klara allt snäckan! Det vet jag!



Pussar på dig

Erica

2010-03-07 @ 12:29:25
URL: http://ericamalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0