Min älskade vän dina ord berör <3


Satt just inne på msn och min älskade vän Madde skrev ett väldigt värmande och fint meddelande till mig.





Jag älskar dig massa gumman. Jag önskar att jag kunde förklara så du förstod hur in i helvetes underbar du är.
Hur glad jag är över att jag lärt känna en sjukihelvetes stark tjej, hur glad jag är över att ha hittat en riktig äkta sann vän, en man kan prata om allt med, som man kan skratta med, prata med, gråta med.
Du är oerhört älskad, och jag vet att kraften finns inom dig att gå vidare
att försöka kämpa igen, kämpa för livet, kämpa för att klara av det här ♥

Hoppas verkligen din livsglädje kan komma tillbaka helt snart. Jag vet att alla går upp och ner i livet,
att det inte alltid är lätt, dock är det svårt att tro att det skall hända något så dåligt hos en som
står en så nära.

Det är olikt att se dig så nere, när jag är så van vid din sprudlande energi.
Men jag litar på dig och vet att den Ella med kommer tillbaka igen och jag skall göra allt i min makt för att hjälpa dig att kämpa framåt ♥


Tack för de värmande orden.
Jag vet inte hur jag skall kunna tacka dig Madde, du fick mig att se ett ljus till livsglädje igen. Jag älskar dig min vän ♥



Kommentarer
Postat av: Sanna

Den där Madde har så rätt! Ska med göra allt jag kan;D<3

2010-05-04 @ 22:38:25
URL: http://ekorreen.blogg.se/
Postat av: Maddii

Sanna, klart jag har rätt. Jag är ju jag ;). Nee men, jag älskar henne o jag vill inget annat att allt ska bli bra för henne, att hon förstår att hon är så pass älskad o vet att vi finns för henne oavsätt hur hon mår. Allways. Ella is amazing <3

2010-05-05 @ 18:10:06
URL: http://thegoldenheart.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0