Nya täcken, nya tag!


Idag kom min fina vän Sanna till mig :) eftersom att det var så himla underbart väder så bestämde vi oss för att gå till jysk en sväng. Där fick jag med mig nya täcken hem. Vi satte oss i gräset och åt glass och hade det alldeles underbart vill jag lova! :).

När vi kom tillbaka till mig blev det att börja med maten, sjävklart tacos en fredag som denna. Vi hade även bestämt att vännen Danne skulle komma och käka med oss men som vanligt kan karlar inte passa tiderna!. Jag och Sanna började äta och sen vart efter dyker Danne upp och även har med sig godis som vi så snällt bad om :)!. Det var riktigt trevligt att ses igen tycker jag allt, saknar våra stunder något oerhört mycket!.

Tyvärr kunde inte Danne vara kvar så länge, men man får ta vara på den tiden man får. Jag och Sanna sitter nu och äter godis och skrattar som aldrig förr... :) det blev även ett glas vin för att känna på fredagsmys.



Min älskade vän ska snart åka hem till sig och sova, så inatt blir det att sova själv...kanske men man vet aldrig. Blir iallalfall att sussa sen, upp och jobba imorgon, underbart! 

Är glad att jag har dig älskade Sanna, du är en otroligt fin vän som står mig varmt om hjärtat ♥

Ser fram emot en väldigt lyckad kväll imorgon.



Som sagt nya täcken, nya tag!




Kommentarer
Postat av: Sara

Hej. Har haft väldigt mycket att göra om sista tiderna, och nu kan jag med glädje nämna för dig att jag är med barn igen! Vår älskade ängel skickade en gåva till oss.. Vi är lyckliga igen!



Ser att det har gått lite upp och ner för din del. Härligt att se att du har förstått vissa saker, om jag förstår rätt av dina inlägg! Jag hoppas att du vet vad du gör, och du förgyllar din vardag! Läst gamla kommentaren. Jag förstår självklart att du inte vill lägg ut ditt liv för mycket här på bloggen! Det kanske kan bli väldigt känsligt för dig och du inte vill att allt ska hända. Nu när vi pratar om detta, så läst jag i ditt inlägg! Om jag förståd rätt så finns han i ditt liv igen, eller så kanske jag har fel?



Men allt jag vill är att du ska må bra och leva ditt liv med vem du vill! Det är ju du som ska vara lycklig, ingen annan kan förstöra det.



Jag önskar att jag kunde finns till och hjälpa dig genom din vardag. Helt enkelt finns till, mer än vad jag gör nu.



Mvh Sara

Ps min dotter hälsar.! Ds

2010-05-22 @ 20:08:05
Postat av: Sanna

Tack själv för att du är så fin och gör mig lycklig! Älskar dig! Danne, du och jag är oslagbara!<3

2010-05-23 @ 01:21:49
URL: http://ekorreen.blogg.se/
Postat av: Ella

Jag sprudlar av lycka av dina ord, och hoppas innerligt er all lycka.



Jag har tagit det stora steget att gått vidare. Mina vänner har sagt väldigt mycket till mig men man vill inte inse det förän man själv känner att de verkligen har rätt. Jag har insett att jag även är värd någon bättre, en som kan älska mig lika mycket som jag älskade...Jag är oerhört stolt över mig själv om jag får säga så...men jag trodde att detta var omöjligt men mina vänner och nära har givit mig hoppet till att inget är omöjligt!. Jag känner redan igen mig själv, allt som jag tappade på vägen byggs sagt upp igen. Det kommer att ta tid men jag mår så mycket bättre nu och lyckan är allt närmre än vad man tror :).



Det känns så fantastiskt att man kan skriva till en människa man inte ens känner men ändå att det känns så rätt att skriva till dig, för du lyssnar på mina ord och du ger mig styrka!.



Hälsa din rara dotter tillbaka :).

mvh Ella

2010-05-24 @ 16:11:14
URL: http://ellaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0