The truth hurts and lies worse!


 Jag tänker inte ljuga...

Jag är så ledsen och besviken...det finns inte ord för att förklara hur jag inom mig känner!

Jag trodde inte att du kunde sjunka till samma nivå igen...men tänk så otroligt fel man kan ha.

Det är skrämmande att man kan känna sådan tillit till någon som man knappt känner, att man vill lägga sitt hjärta i dess hand även fast att man vet att man har blvit så sårad att hjärtat inte alls är helt längre. Försöker leta efter alla bitarna men det är som om någon har gömt dem.

Att man kan vara så otroligt blind, antingen är man rädd för att se sanningen eller så är det så enkelt att man ser den inte, för det finns ingen sanning bara lögn...

Det är mänskligt att fela men det finns gränser,  gör man ett misstag så sägs det att man lär sig av dem... Det skrämmer mig så att du fick mig rakt i fällan, jag kämpade och gav allt...

Jag hade fått en bild av dig, och varje gång jag skänkte tanken till dig värmdes något inom mig. Det var som om det bara var rätt och jag såg ingen annan väg, det vara bara så helt enkelt. Jag log och skrattade men om jag visste det jag vet idag hade tårar och rädsla varit det som fanns bakom min fasad. Du gjorde mig otroligt glad men sanningen sårar speciellt när allt bara var en sak för att få mig att le.

Du var den sista som jag trodde detta om, jag vill inte säga det... men tänk vad fel jag hade.



A piece of my heart


Kommentarer
Postat av: Ninni

Du verkar ledsen vad e de som har hänt.....går de inte bra med killen ????

2010-05-03 @ 11:36:53
Postat av: Sara

Tack.. Jag önskar att det fanns något jag kunde göra för dig! För en så underbara människa som dig ska inte må dåligt överhuvudtaget. Du älskar verkligen denna person väldigt mycket, jag hoppas verkligen att du kommer klara detta med din värdighet kvar! Jag hoppas att du inte tar illa upp nu. Varför är du inte tillsammans med denna person! För det kan inte vara sant att två person som tycker om varandra väldigt mycket inte är tillsammans. Förstår inte!



Nu till lite roligheter! I alla denna sorg har vi funnit kärlek och lycka. Det känns så himla underbart! Jag hoppas verkligen att kommer gå bra.



Önskar att jag kunde få träffa dig och ge dig en kram!

2010-05-03 @ 12:40:03
Postat av: Ella

Även fast att jag aldrig träffat dig så gör det något utan att du vet om det... du finns och skriver ord till mig som går rakt in i hjärtat och som får mig att känna värde. Detta är som sagt väldigt komplicerat och jag känner inte att jag vill skriva om allt just här...men det finns anledning till varför det inte är han och jag, hoppas du förstår. Skulle så gärna vilja berätta för dig men just på bloggen vill jag inte vika ut det för mycket känner jag.



Det glädjer mig så att höra :)fick en varm känsla inom mig. Jag hoppas så för eran skull och önskar er all lycka.



Tack, en kram är något som jag verkligen skulle behöva... skulle vilja träffa dig med och krama om dig och visa att det finns personer som bryr sig.



mvh Ella

2010-05-03 @ 15:58:08
URL: http://ellaaa.blogg.se/
Postat av: Chriskatinka

Congratulations on a job well done. Thanks

2011-08-24 @ 08:01:19
URL: http://chriskatinka.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0