Barnvakt till Bellabuuus :)


Sitter just nu i en väldigt skön soffa och tittar på tv, lade bella för en stund sen så hon sover nu.


Det är nämnligen så att jag är barnvakt till Bella, hon är absolut världens sötaste. Cissi ska vara stolt mamma som har en sådan underbar och rar dotter. :)

Just idag fick Cissis dotter mig att inse att jag verkligen vill ha barn snart, jag längtar som bara den. Men som sagt det är mycket saker som ska falla plats innan och antar att det är ett långt steg... men mirakel finns.

Måste även säga en sak som bella sa när jag hade lagat mat till henne: hon stoppade skeden med mat in i munnen och sen säger hon - mm vad gott, hehe det var ett tillfälle där man verkligen blev varm inombord :) Hon är verkligen söt den lilla fisa lisan.

Blir att se lite på tv nu och bara ta det lungt för att sen nanna kudde. Det är ju som sagt en dag imorgon också :)



Jag hoppas på att min vardag blir lika värdefull igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0