Min snäcka ♥


Detta inlägg tänkte jag tillbringa till min vän Erica Ohlin. ♥


Du har funnits för mig väldigt mycket nu och vill att du ska veta att det är något som jag verkligen uppskattar. Då de tillfällen då allt var skit i mitt liv har du nu fått mig på benen igen. Du fick mig att börja äta och känna ro till somna om nätterna. Du fick mig att finna mitt leende igen och finna styrkan till att gå vidare.

Jag är väldans glad över att du finns i mitt liv, du fick mig att inse att det jag trodde var minst omöjligt förvandlades till möjligt. Jag var så fruktansvärt rädd att jag inte visste vad jag ville eller kände, men du min ängel fann alla svaren...

De stunder då jag helst ville krypa ner under täcket och gömma mig, fick du mig att kliva upp och upsskatta de människor som får mig att må bra. Du gav mig tid óch sa aldrig åt mig vad jag skulle göra utan mera vad du tyckte och vad som skulle vara bäst för mig. Jag önskar att jag hade lyssnat mer på dina ord, men man är efterklok och vissa saker vill man kämpa för i livet och då ska man även få göra det också.


vacker som en blomma
skiner som en sol en härlig sommardag
Dina varma kramar som ger så mycket omtanke
Ditt vackra hjärta som skänker liv




Jag älskar dig min vackra vän ♥  We will still be, friends forever

Längar till den 27 Juni, vi kommer få det underbart du och jag vännen i Turkiet... massor av minnen! ♥♥



Kommentarer
Postat av: Erica

Gud vilka fina ord vännen<3. Blir alldeles tårögd o varm i hjärtat. Är så glad över att jag kunnat varit ett stöd och tröst för dig. Glad för att vi har den vänskap vi har där vi vet att vad vi än säger varandra så älskar vi varandra även om andra bara kollar på oss som att vi är dumma i hela huvudet ;). Du är bäst och jag tror på dig. Jag vet att du kan skapa världsfred om du skulle bestämma dig för det. Jag älskar dig min vackra vän och jag längtar minst lika mycket som du till Turkiet :). <3

2010-05-19 @ 17:13:30
URL: http://ericamalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0