Djupt i botten av min själ <3


jag vet inte riktigt hur jag skall finna de rätta orden, men jag ska säga det med ett ord, TACK! ♥

Jag har kämpat mig egenom varje dag, med tårar långt ner i halsen och svidande sår som inte vill läka...



Under denna tid har det funnits människor omkring mig som bara funnits där, det har verkligen betytt allt! Det kan vara små ord man säger eller som att bara ge mig en kram eller få gråta ut i eran närvaro, det har satt värde. De meningar som man inte alls vill höra har jag lixom suddat ut och bara tagit vara på att ni faktiskt finns där. Det känns som om jag inte visat för er att jag uppskattar eran tillvaro till mig...jag har bara vart ledsen och inte funnit den sanna glädjen som jag brukade ha. Men ni vet vilka ni är och jag vill säga till er att jag är så oerhört lycklig över att ni finns i mitt liv, att ni förgyller och sätter värde i min vardag.

En betydelsefull människa sa till mig- Du pluggar just nu, du jobbar även också sen glöm inte bort dina fina vänner som finns för dig, du ska inte gräva ner dig.

Jag tar till mig de orden och gömmer dem inom mig, i mitt hjärta. 


Försöker att tänka på dem orden, det är verkligen svårt och man vill inte inse sanningen.








Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker inte om dina sista inlägg, jag vill inte se dig olycklig! En så härlig person ska inte må så dåligt..



Jag önskar att jag kunde göra något..

2010-05-04 @ 11:59:23
Postat av: Ella

Nae jag vet att det inte är roliga inlägg, förstår att det inte är alls kul att läsa tråkigheter... men det är svårt när hjärtat är isär och alla känslor man har inom sig vill man då bara skrika ut. Vem du än är så Tackar jag för dina ord, jag vill inte vara olycklig eller må dåligt men jag kämpar på för att vinna tillbaka mitt sanna jag.



Just nu kan ingen göra något mer än att finnas där,det är svårt och kommer ta tid, men jag hoppas på lyckad framgång.

2010-05-04 @ 18:03:04
URL: http://ellaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag hoppas verkligen att du kan hitta tillbaka till ditt rätt jag, för efter det jag har läst! Så verkar du vara en helt jälva underbar person!



Gräv inte ner dig för mycket, för en sån vacker - underbar - snäll person ska inte må så dåligt!

2010-05-04 @ 21:13:03
Postat av: Ella

Tack det hoppas jag med, väldigt mycket. Det glädjer mig att höra att du kan se det av att bara läsa min blogg. Jag ska inte gräva ner mig, jag vinner ändå inget på det...



Jag är så lyckans glad över er människor som får mig att orka kämpa vidare och se värdighet i mitt liv.

2010-05-04 @ 21:45:28
URL: http://ellaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0