En alldeles underbar söndag


Klassfesten igår blev allt mer än lyckad. God mat och god dricka :). Blev även en sväng till Palace, det var trevligt.



Idag hade jag en alldeles underbar morgon, vaknade bredvid min sötnos :). Jag är så glad att jag träffat dig!♥



Sitter just nu och väntar på att all tvätt ska bli klar, så att jag kan börja göra mig iordning. Idag är det mors dag som sagt och jag har tänkt att bjuda ut min älskade mor på resturang kväll, ser verkligen fram emot en lyckad kväll. Som sällskap följer även min kära vän Sanna och hennes mor med :).

Hoppas ni har en härlig söndag.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Tro att denna tjej befinner sig i ett lägge som du har gjort..



www.aktakarlekellerinte.blogg.se

2010-06-02 @ 00:26:05
Postat av: Ella

Ok, det var tråkigt att höra...Hoppas att hon också finner lyckan!

2010-06-03 @ 10:55:03
URL: http://ellaaa.blogg.se/
Postat av: Sanna

Tack själv för underbara dagen :)<3

2010-06-07 @ 17:05:59
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0