Lita på sanningen och kväva all gråt


Jag vet varken in eller ut längre, jag vill inte må såhär!!!

Det är inte så himla lätt som man önskar att det var eller som andra tror att det kanske är, just nu känns det som om jag är instängde i en labyrint och inte finner vägen ut.


När dagen är känner jag en slags rofylld känsla, men när natten närmar sig det är då rädslan kryper fram och man ligger där i sin säng och somnar med tårar.




I got to say it and it's hard for me
You got me cryin' like I thought I would never be
Love is believin' but you let me down




Lita på sanningen och kväva all gråt
Börja sluta tro och låta vansinnet gro
Jag vill sparka bakut och göra nåt sjukt
Jag vill byta land och vara hon som försvann
Börja om på nytt och få såret mitt sytt
När jag vänder och springer långt härifrån
se mig som saknad, förlorad


Det måste ske förändring, som att finna mig själv igen.




Jag har så otroligt mycket känslor inom mig, om igen...






Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilken härlig och snygg frisyr du har nu! Gillar korthår med lite attityd i... ååh klockrent ;)

2010-05-07 @ 00:13:54
URL: http://amandamorath.blogg.se/
Postat av: Ella

Tack så himla mycket:)! Kände att jag behövde förändras lite... och jag älskar min nya förändring! :D

2010-05-07 @ 09:58:01
URL: http://ellaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0