Bara viljan att finnas kvar.


Som att dra täcket över huvudet och önska att man var osynlig.

Jag vill inte vara den som anser att det är oviktigt, som om det aldrig har hänt.  Allt som hänt har påverkat min livsvärld...men jag måste sätta ner foten och dra gräns nu. Jag vill inte längre vara en förlorad själ!






Det tar tid att lära sig se vad man egentligen har
frågetecken och oslutade meningar är spåren som finns kvar.

Det är lätt att se tillbaka hur bra det en gång var
Glömma bort det som gjorde så ont, allt utan svar.

Du sålde mitt hjärta.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Det känns som du har väldigt många tankar inom dig! Jag hoppas verkligen inte att han är värd denna smärta som han bidrar till dig. Han är inte värd dig om han inte kan behandla dig rättvist!



Jag hoppas att du finner styrkan att fortsätta ditt liv och finna livsglädjen igen.. <3



Tankar går till dig..

2010-05-07 @ 12:47:06
Postat av: Ella

Hej anonyma du. Det finns många tankar inom mig just nu men jag har även hittat facit i hand...



Jag tackar för dina vänliga ord, jag hoppas även också att jag skall finna den igen, för nu är det inte värt att må såhär.



Tack igen för att dina tankar går till mig :). Det är ni som ger mig extra kraften för att inse sanningen.

2010-05-08 @ 20:04:07
URL: http://ellaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0