Valborg kväll


Min söta vän Erica kom till mig, hon såg ut som ett söt litet träsktroll när hon kom :). Började fixa iordning oss, saker och ting tog längre tid än vad vi hade förväntat oss. Fick skynda oss till spårvagnen, typiskt började det även regna inte alls lika kul...utan paraply.

Vi gick av vid södertull för att vi skulle ta 116 och när vi sitter på bussen, så ser vi en pressbyrå. Anledningen till att vi titta efter en pressbyrå var för att Malin hade sagt att vi skulle gå av i Oxelbergen och där finns en pressbyrå. Nu till det roliga, vi gick av vid en pressbyrå...men inte Oxelbergen utan LJURAS!. Så då stod vi där mitt ingenstans, regnade gjorde det också!. Ringde min far för att fråga om han kunde hämta men icke han hade druckit. Ringde då min kusse för att höra vart han var någonstans men icke han var i Linköping. Tillslut kom vi allafall fram fast att vi fick gå hela biten dit, det regna var kallt och ja vi hade ont i fötterna...

Nae nu ska jag sluta skoja... Min kusses kompis Emil hämtade mig och Erica så vi slapp att gå, det var himla rart av honom. Guldstjärna till Emil! :).

När vi väl kom fram var grillarna redan igång, så det var bara att börja grilla i regnet :)



Maten var himmelsk god :), självklart ett glas vitt också.  Umgås och ha det trevligt i goda vänners lag :)
Det blev en lyckad kväll trots omständigheterna...

När Erica och jag kände att nu var det nog,traskade vi till matteus kyrkan för att ta Taxi därifrån hem till mig.

Ett stort tack och puss och kram till alla som gjorde Valborgen helt fantastisk!

Kom ihåg att ingenting får förstöra en kväll med fina vänner. Jag uppskattar era ord ni sa igår fast att dem kändes som en kniv i hjärtat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0