Valborg dag

Dagen började bra, Cissi kom och hämtade mig så vi åkte till HC och bara strosade runt lite. Vi gick till Lindahls för att käka lunch det blev paj för oss båda, efter maten blev det självklart även fika. :)

 

Idag fick jag en sommarpresent utav Cissi, hon skämmde bort mig verkligen! Det var så himla rart av henne:) och jag uppskattar det. Det är de små sakerna som sätter värde!



Detta var då sommarpresenten- Fotbad, fotmassage och pedikyr, Underbart!  Lite vardagslyx i livet förgyller tillvaron.


Träffade även kära mor och far idag, gjorde fruktsallad med glass till, mums så gott! Vi satt ner och fika och hade det kanon trevligt, det känns så skönt att man verkligen kan prata om allt med er. Jag uppskattar er! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0