Världens bästa pappa <3


Med detta inlägg vill jag ge tusen tack till min kära far.


Att du ringde mig idag, och de orden som du sa till mig fick mig att öppna ögonen ifrån ett annat perspektiv. Jag uppskattar allt du sa och det värmde så i mitt hjärta. Jag vet att allt du sa innerst inne är sant men just då vill man blunda för sanningen... det är så när man är rädd.

Jag älskar dig bästa bästa far <3



Självklart vill jag även skänka en tanke till min kära mor som jag så älskar väldigt mycket, jag är så himla glad för att ni finns för mig så som ni gör. Att jag kan gråta i er famn och skratta i eran närhet, prata med er om allt vad livet har att ge. Jag är väldigt lyckligt lottad över att få vara eran dotter ♥

Ni gav mig något väldigt värdefullt, ett liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0