En söndag med allt möjligt.


Idag har det vart en alldeles underbar dag :).

Har hunnit med att fixa här hemma både älsklingen och jag :), har även tagit hand om mig själv egenom att göra en ansiktsmask. Har även vart ute och gått i det underbart härliga värdet, det är så skönt med frisk luft! :D.

Till lunch slank det ner en kyckligsallad och ikväll blir det wook :) mums.

På något sätt brukar jag alltid tycka att söndagar är så tråkiga, men det har helt ändrats nu :) det är mysigt med söndgar. Antingen tar man tag i den där städningen som bör göras eller så tar man det helt enkelt bara lungt och njuter av dagen :) eller så gör man både och vet jag.! :D Det gjorde jag idag och kvällen ser ut att bli helt underbar med massa mys.

Idag när jag var ute och gick, gick jag förbi en blomsteraffär och jag fick bara känslan att jag skulle gå in där...gick in och köppte en ros till min älskade :). Jag vill verkligen visa honom om och om igen hur betydelsefull han är för mig och hur lycklig jag är över att få finnas i hans liv. ♥ Det syntes att han blev rörd och uppskattade det och det gör mig så varm inombord :)åhh vad jag är kär!

På tal om något helt annat, var inne på en hemsida idag och hittade en ögonskugga som heter Eleonor det måste vara ett tecken på att just jag skall köpa den! :).Det som var pricken över i et var att ögonskuggan var lila, detta måste vara ödet helt enkelt :).


Hoppas ni har en alldeles underbar söndag.

Nu ser vi fram emot måndagen, nya tag och nya utmaningar.


Kommentarer
Postat av: Olafmai

Great site! Lots of useful information!

2011-07-06 @ 12:53:17
URL: http://olafmai.blogmedics.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0