Farsdag och Doftljus


Farsdag känns lite överskattande för min del, men köppte aftereight som jag vet att min far älskar och trisslotter också. Han vann 50 kr så det var ju något iallafall att hurra för. Jag anser som sagt att det är överskattande med tanke på att man skall ge saker och visa uppskattning just den dagen, men jag är en sådan person som tycker att man kan göra det vilken dag som helst :). Jag älskar min far väldigt mycket ♥ med det kan jag lika gärna uppskatta och visa vilken dag som helst inte just bara för att det är farsdag.



Idag har det varit doftande ljus för hela slanten, min kära kusin hade Ljusparty och denna gång handlade jag hem lite :).

Min kusin är så himla duktig på att laga mat och baka så hon hade bakat fullt med kakor. Så nu har hon lagt ribban högt så när jag skall ha nästa gång så blir det väl att fixa tårta då antar jag.

 
  

Min lilla skrutta ♥


Söta vovven Texas som blivit så stor.


En kanon mysig söndag :)

När jag kom hem blev jag bara tvungen att tända massa härliga doftljus så nu luktar det väldigt gott här hemma och vi har det så mysigt så ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0