Känslor och ord


Denna dag har vart väldigt varierande, skratt som tårar....


På praktiken idag händer det som man absolut inte vill ska hända, men som sagt jag tar detta som en lärdom och ett sätt av att växa som individ, en utmaning helt enkelt.



På tal om något annat så står min älskling och lagar mat just nu :), en sådan rar sambo jag har han är guld värd för mig. ♥


Jag önskade snö och fick snö, men nu är jag trött på all denna blask!

 
Fast självklart är det vackert, bara blasksnön försvinner så blir det kanon :)

Ska nu käka den goda maten älsklingen har gjort, sen vill jag att klockan ska bli halv 10 för då är det välkommen åter som gäller på kanan 4 :).



Ta aldrig livet förgivet kära du.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0