Min kära sambo ♥


Så himla underbart och härligt :)

Min sambo med en snygg min om jag får säga det själv :D
Vissa dagar är han på detta humör och man vet varken in eller ut
Om han är riktigt galen på riktigt eller om det bara är hans ansiktsuttryck som spelar ett spratt.
Skrämd eller inte det är frågan...
Kär och galen i honom det vet jag att jag är :D



Kan man tro detta är samma person?

Charmig, otroligt snygg och helt underbar på alla sätt och vis.
När jag tittar på bilden blir jag alldeles varm inom mig, känslan av att jag får vara så lycklig över att finnas i hans liv och vara älskad av just honom. Den lyckan han ger mig den är obeskrivlig och betyder allt för mig. ♥



Med detta inlägg vill jag helt enkelt säga att jag älskar min sambo i alla situationer hur han än ser ut, även fast att han leker apa eller är sådär himla jäkla söt som bara han kan vara så är han alltid lika älskad av mig och jag älskar honom för den han är ♥


Christofer har fångat mitt hjärta och förgyller min vardag med all kärlek som finns.


Kommentarer
Postat av: My-Anna Karlsson

Hej. Det verkar som att du har ett helt underbart förhållande med allt det ingår.. om det är okej, tänkte jag ställa några.frågor. för jag går en kurs om mänsklig kontakt och vi har fått en uppgift.. vad tycker du att ett förhållande ska innehålla? Vad gör dig så speciell att just din pojkvän vill vara med dig? Vad anser du om ordet kärlek? Vad behövs i ett förhållande? Med vänliga hälsningar My-Anna Karlsson ps. Du får gärna svar i ett mejl. Ds

2010-11-04 @ 14:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0