mys och film.


Igår var en alldeles underbar kväll, efter träningen käkade jag och älsklingen tillsammans. Sen blev det riktigt mysstämning ♥, vi kurade ihop oss under täcket i soffan och bara låg och höll om varandra och tittade på film med levande ljus omkring oss. Vi såg Sagan om ringen och jag tycker de är så bra att jag bara vill se dem om och om igen :).

Idag blev det att köra shape, sen nu blir det snart att se på film, sista filmen av sagan om ringen, om jag känner mig själv rätt kommer det fällas många tårar för min del.


Bara för att han är så söt ful :)

Ha en fortsatt trevlig Onsdagkväll.


Kommentarer
Postat av: Sanna

haha Gollum liknar dig ;) Själv tycker jag bäst om Pippin :D

2010-11-17 @ 22:04:39
URL: http://ekorreen.blogg.se/
Postat av: Ella

Haha hur ska jag tolka det :P knäppis <3

2010-11-17 @ 22:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0