om jag kunde...


Om jag kunde trolla skulle jag trolla tillbaka dig igen, hit till oss, till dem som älskar dig så väldigt mycket.


Få den stunden med dig när jag känner mig så full av glädje och skratt, i din närhet där allt bara finner lycka.
Få krypa upp i din famn och känna tryggheten och säga om och om igen att du är världens bästa mormor som jag älskar så.
Höra dig säga mitt namn och när du pratar om hur stolt du är över att vara min mormor och att just jag var ditt barnbarn.
Stunden du fanns där när tårarna funnit plats, du torkade dem och kramade om mig ömt med din varma kärlek.

Om jag kunde..


26 November 2006 lämnade du oss och nu är det 4 år sen, vi saknar dig så!





Vi älskar dig och du kommer alltid vara lika betydelsefull för oss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0