SATS


Igår slutade jag praktiken vid 2 åkte hem och la mig i soffan med en filt om mig...gissa vad jag lyckades göra då, somna såklart!. Vaknade av att min älskade pussade på mig när han kom hem efter jobbet :).

Mötte upp Erica för att bege oss mot SATS, där var träningsvägledaren på plats så det var bara att köra igång :). Detta känns så himla underbart att äntligen komma igång igen och ta tag i träningen på allvar så som jag vill att det ska vara :). Ska även se till att få med mig Erica varje gång även fast att om hon strätar emot så kommer jag tvinga dit henne för att jag vet att hon mår bra av det, sen har hon även sagt att jag ska tvinga henne och alltid göra så att hon kommer dit...så det ska jag banne mig göra då också!

Väl hemma blev det mys med min älskade :) ♥

Mina mysiga älsklingar tillsammans


Ni förgyller min vardag. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0