Underbara helg!


Tänkte jag skulle skriva om helgen som vart, en helt underbar helg med massa härliga stunder.




I fredags efter praktiken åkte jag in till stan för att klippa och färga håret, väldigt nöjd med resultatet :).


När älsklingen kom hem åkte vi och handla och sen lagade vi hemmalagad pizza :)
 

En riktigt mysfredag ♥

På lördag morgonen var det bara att gå upp tidigt :) jag och älsklingen skulle vara med på inventeringen som var på pappas jobb.

Vi slutade ganska skapligt var bara att åka hem för att byta om och fixa om sig, skulle fira rara svärmor :) som fyllde år så skulle träffas vid Bacchus vid halv 4. Älsklingens föräldrar var där, hans syster och hennes sambo med deras son, hans mormor och morfar så vi var några stycken och så himla trevligt hade vi det :).

Det serverades plankstek till alla och några drack vin och andra öl. Det var en helt underbar stund att bara få umgås med alla, det känns så rätt i deras sällskap och man mår bara så bra och glädjen och skratten är alltid nära. ♥

  

 Älsklingen och hans rara mormor

Efter att vi hade ätit och kände oss mätta och belåtna :) begav vi oss vidare till älsklingens syster med sambo och barn. Där bjöds det på tårta och kaffe och ännu mera skratt och trevligt sällskap :).

 
Älsk och svärfar           älsk, svärmor, älsks syster

Efter att vi firat svärmor åkte jag och älsklingen hem för att göra oss iordning och denna gång gjorde vi oss fula! Det vankades nämnligen Halloween fest hemma hos oss, lyckat blev det verkligen :)

Jag och min älskade i våra bästa dagar
 ♥

Stort tack till alla som var med på halloweenfesten, en väldigt trevlig kväll.


Söndagen stod det jobb på schemat, skulle jobba kväll :). Älsklingen väckte mig vid halv 11,kom in och pussa på mig :). Gjorde mig iording och gick till jobbet.

Efter jobbet kom älsklingen och hämtade mig, myste och somnade sött ♥

Tänk att en helg kan gå så fort men ändå att man kan hinna med så mycket! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0