Lycka.


Igår var sista dagen på praktiken, där bjöd jag på tårta. Det känns lite tråkigt att veta att man inte skall tillbaka dit mer, och är det så att man kommer tillbaka är det inte en säkerhet att alla finns kvar då...

Nu längtar jag massor till skolan börjar igen, saknar alla i klassen. Praktiken har givit mig änu en erfarenhet och det är jag himla glad över.




Igår var en alldeles underbar dag, det var min kära sambos och min kvaltitetstid kväll :).

Efter att jag kom hem beställde vi pizza så det fick bli våran kvällsmat :)

Massor av räkor ska det självklart vara och gott vin.

När klockan blev över 9 var det bakning på schemat :). Vi gjorde chokladbollar, mums.
Här är det lyckade resultatet.



Det blev även chokladkrig såklart :)

Christofer fick äran att städa

Som sagt en helt underbar kväll med massor av skratt, galenskaper och mys ♥

massor av kärlek.




Jag älskar dig min älskade sambo ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0