Tänk så underbart.


På fredagen blev det bio för min kära sambo och mig :), vi såg den nya Harry potter. För att inte avslöja för mycket så ska jag bara förmedla att den inte alls stämmer så mycket överens med boken men så brukar det ju vara. Den var kanon bra, det var den verkligen och nu längtar jag till nästa halvan kommer :). Men väntar man på något gott väntar man aldrig för länge.

Promenaden hem efter bion var jättemysig :) ♥

Lördagen däremot då kämpade jag mig upp, jag och Erica hade bestämt att hon och jag skulle storstäda min 1a som jag bodde i förut innan jag blev sambo. Det var verkligen att städa mella golv, tak och alla vrår och hörn. Vi städade till sent på kvällen och efteråt kände vi oss så nöjda av vilket bra jobb vi hade gort :). Nästa gång det blir flytt tänker jag inte städa själv utan då blir det att fixa städfirma det är en sak som är säker. Nu är det iallfall rent och snyggt när Erica flyttar in där nästa vecka :).



Lördagen slutade väldigt känslomässigt, det är klart att jag är lycklig och glad men som sagt det är ännu ett steg in i framtiden. Jag talar om att flytta ut ifrån min lilla 1a där det har skapats massa minnen- både bra som dåliga, till att flytta ihop med min älskade och bli sambo. För mig känns det som ett stod steg från att bo själv till att flytta ihop med någon. Saker och ting blir på ett annat sätt nu och jag gör detta med all spänning och lycka och jag är så glad att jag funnit han som jag vill dela min vardag och mitt liv med. ♥ Älskade Christofer



Idag har det vart och plockat undan massa saker och bara tagit det lungt :). Umgåtts med sambon och ätit god mat :). Sitter just nu och tittar på Beck, inte den bästa av dem alla men för att göra något på söndagkvällen så funkar Beck alldeles utmärkt.




Ta hand om varandra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0