November den 1




I måndags träffade jag vännen Erica, vi gick och satte oss på vårat älskade fik Espresso house :). Vi satt där ett väldigt bra tag och åt frukost och självklart slank det ner en av deras underbara chokladbollar också :).

Efter att vi fikat klart begav vi oss vidare för att köpa träningskläder på Stadium sen vidare till SATS där jag och Erica har nu gjort oss medlemmar. Nu jäklar ska det bli förändring, känns som om det var evigheter sen jag tränade på riktigt...när jag bodde hemmma tränade jag i vilbergen sen när jag flytta har det bara blivit att gå ut och gå. Nu ska det bli förändring på hög nivå :) detta kommer bli underbart och det sägs ju att man mår så mycket bättre när man tränar vilket jag självklart vet är helt sant. 

Unnade mig ett par riktigt snygga skor också, priset var inte lika snyggt som skorna om man säger så... men ibland måste man få unna sig och jag kände att jag var värda dem och jag trivdes även i dem. dem var så jag!  
  

Helt kär!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0