Älskade Espresso House!


Idag har vart en toppen dag verkligen, den började bra och ser ut att sluta ljus också :).


vaknade klockan 9 i morse fixade iording mig och sedan gick ner emot stan för att möta upp min underbara vän Erica, hennes mor och moster :). Vi gick till älskade espresso house för att äta frukost, kan säga att jag blev väldigt mätt av den och den var väldans god också. Satt där ett väldans bra tag och umgicks och hade det kanon trevligt :).


Titta sådan fin fjäril, tänk om man kunde lyckas med sådant...

Efter frukosten gick jag och Erica på stan, där jag hittade lite blandat.

♥ Tunika tills på lördag
♥ Diadem med rosett, kanske inte så mycket jag men erica protesterade att jag skulle köpa den.
♥ Inpackning
♥ Smörknivar (orange, svart) Servettställ allt passar självklart till älsklingens och mitt kök :)

Som sagt lite gott och blandat.

Min far kom och hämtade mig efter stan skjussade mig till praktiken, tack rart av dig far ♥

Nu sitter jag och min älskade i soffan och jag ska snart sussa, det är ju en dag imorgon också.

Natti natti


Längtar tills imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0