Bästa kväll!


Sitter här och ska snart krypa ner under det varma täcket och sussa.

Ikväll har vart en sådan kväll som helt enkelt var bäst! en sådan kväll som sätter värde :). Det var längesen jag skrattade så himla mycket, det var så att tårarna rann och man bara hade så ont i magen att man inte visste vart man skulle ta vägen! :D.


De hämtade mig efter att jag slutade på praktiken sen åkte vi direkt för att handla mat och gott. Danne var rar och ställde sig fixa maten inte så komlicerat eftersom det var Tacos som stod på schemat, men han lyckades riktigt bra med köttfärsen! :). Efter att vi hade ätit satt vi och prata och lyssnade på musik och bara umgick. Sen åt vi kladdkaka och spelade yatzy.

Sanna och Danne, jag är så himla glad över att jag får ha sådana fina vänner som ni ♥, ni gjorde min kväll.



Ni är viktiga för mig.


Sov sött fina du.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Första gången han inte sprängde köket ;)Tack för bästa kvällen på länge, behövde få skratta av mig tills man fick ont i magen :) Ni är bäst!<3

2010-10-09 @ 02:13:26
URL: http://ekorreen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åhhh kladdkaka är verkligen inte fel. Tro jag ska baka det...:P

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-11 @ 16:31:39
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0