Det blir la fint det här


Kom hem ifrån jobbet för ett tag sen, ligger i soffan nu trött men väldigt nöjd...har en marabou premium 70% cocoa pistachio i min hand. Det kan man kalla livsglädje :)


Snart blir det att sussa men först läsa lite bok ,läser nämnligen boken ps. Jag älskar dig och jag är helt begeistrad i den. Jag vill inte lägga ifrån mig den om kvällarna utan bara fortsätta läsa, men vilket skulle vara helt galet med tanke på att då skulle jag inte kunna komma upp på morgonen och prestera så bra som jag vill göra.

Tänkte bjuda på en väldigt härlig bild idag, det sägs ju att man ska visa den vackra sidan till :)


sov gott fina du. Det kommer jag göra i min älskade sambos famn ♥




Kommentarer
Postat av: My

Har du sätt filmen P.S I love You? Riktigt bra film , tjut varning dock!

2010-10-28 @ 13:05:57
URL: http://mysan207.blogg.se/
Postat av: ella

Ja jag älskar den filmen :), man fäller väldigt många tårar.

2010-10-28 @ 22:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0