Jag älskar dig ♥


Igår var en riktigt mysig kväll :)


När min älskade kom hem efter jobbet sa jag till honom att jag hade en överraskning, jag hade nämnligen ringt till resturang Athena och bokat bord för honom och mig.

Det syntes verkligen att han uppskattade överraskningen och blev rörd och väldigt glad :). Maten var himmelsk god och så himla mysigt var det, levande ljus och vacker musik i bakgrunden.

När jag satt där mitt emot min älskade blev jag alldeles varm inom mig, vi böjde oss emot varandra och kysstes och vi tog varandras händer och jag kunde inte sluta le, jag är så himla lycklig och den kärlek Christofer ge mig den är värdefull och uppskattas till tusen ♥

 ♥  ♥

Det är spontana saker i ett förhållande som håller ett förhållande till liv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0