Underbara paris ♥


Inte haft insprationen för att skriva, men tror allt jag har hittat tillbaka den nu :)

I söndags kom jag och mina rara vänner hem ifrån vackra Paris ♥. Tanken var den att min far skulle hämta oss i Nyköping men då hade min älskade pojkvän ringt till min far och sagt att han ville hämta för att överraska :). Kände att det var någon bakom mig som kramade om mig och när jag vänder mig om står min älskade där, det är så att nu när jag skriver detta känner jag pirret och sitter och stor ler :).

var helt chockad under hela resan hem, men helt överlycklig!

Jag och mina vänner hade det helt underbart i Paris, vi åkte tors och kom hem söndagen och dessa dagar var väldigt värdefulla. Vi åt god mat, drack gott vin, shoppade massa, fikade på mysga cafér och självklart tittade på alla faschinerande sevärdigheter. 

 

Denna stad är helt fantastisk :) vill mer än gärna tillbaka.

au revoir ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0