vi dricker te och du och jag vi finns alltid för varandra.



Denna morgon blev inte alls som jag hade tänkt mig...vaknade av att älsklingen väckte mig och undrade varför jag inte hade gått upp. Hade stängt av larmet i sömnen och somnat vidare...när jag väl vaknade mådde jag inte alls bra, hade världens jobbigaste hosta och var helt täpp i näsan så jag hade svårt att andas. Bestämde mig för att ringa till praktiken och sjukanmäla mig, gillar inte alls att vara sjuk allt känns så himla tråkigt då. Tur är det att jag har en sådan underbar sambo som tar hand om mig så väl :) , guld värt!

klockan gick och jag kände mig mer rastlös så bestämde mig till slut för att detta inte håller längre, min kära vän Erica kom hit och vi har just nu druckit te och fikat, det var mysigt och väldigt välbehövligt :). Tack för att du är en sådan fin vän Erica.

 

Tänk att denna dag också blev bra även fast att jag inte mår bra, ibland blir det inte alltid som man tänkt sig, utan mycket bättre! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0