att vara sjuk är ingen höjdare.


Känner mig inte alls tillräckligt frisk idag men jag vill inte vara hemma mera, en dag räcker för mig!.


Ska snart åka till praktiken men först fixa lite här hemma :) idag har jag praktik kvälltid inte alls lika kul, men som sagt det handlar ju om variation.

Jag måste även komma med en besvikelse....jag hade längtat så och trodde helt blankt att denna go bit skulle bli min nya favorit, men tänk så fel man kan ha. Jag talar om Maraboue Vinter vit, förpackningen är fin men innehållet håller inte alls måttet av vad jag hade önskat, så stort minus.



Hoppas ni har en bra tisdag, kan inte klaga på vädret idag strålande sol så härligt höstväder ♥





Kommentarer
Postat av: daniella

Hur smakade den då? Jag som älskar vit choklad :(

2010-10-26 @ 21:56:25
URL: http://daniellagoretti.blogg.se/
Postat av: Sanna

Vit choklad är gott men får se vad jag tycker om denna :P

2010-10-27 @ 00:49:31
URL: http://ekorreen.blogg.se/
Postat av: Ella

Daniella: den har väl ingen speciell smak, utan bara slikig och inget sug efter mera. Så den chokladfavoriten som vi har gemensamt den får behålla sin plats :D. Saknar dig! <3



sanna: Ja absolut, men ha inga höga förhoppningar om den...det hade jag :(

2010-10-27 @ 11:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0