En myslördag


Idag har jag hunnit med mycket, så skönt det är när man har sådana dagar! :)

Åkte in till stan vid halv 12, hämtade det efterlängtade paketet!, gick sen även till vännen Daniella för att dricka kaffe pratade och hade det kanon trevligt.

Tanken var sen att jag skulle åka hem för att fixa hemma, men icke blev det så stannade på stan en sväng och självklart lyckades jag med shopping. Jag hittade en lång skjorta som man kan ha till leggings, halsduk och leggings :). Blev nöjd med det jag köppte och känner att jag var värd det.

När jag kom hem ställde jag mig och diska och fixa till lite hemma, sen blev det en lång härlig dusch med inpackningar i alla dess former :).

Sitter just nu och väntar på älsklingen min, vi ska hem till hans rara föräldrar och äta mat :) hans syster och sambo och deras son kommer även vara där, kommer blir väldans trevligt :).

Senare ikväll sen blir det mys med min älskade pojkvän ♥

Här kommer en bild på skjortan och halsduken :)



Hoppas eran lördagkväll blir helt underbar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0