Bara för att ett leénde smittar av sig!


snart dags att åka och jobba, alltid lika kul! :), när jag kommer hem blir det att krypa ner under en filt med te och omvårdnadspapprena, plugg med andra ord :).

Måste även ta tag i att börja packa,  åker ju på Torsdag och kan vara bra att ha packat klart tills dess.

Har även ringt till äldreboendet där jag ska ha min praktik, presenterade mig och fick reda på vilken tid jag skall börja. Damen i telefonen tyckte det var väldigt rart av mig att höra av sig...vilket jag tycker är en självklarhet:).

Fick även mina efterlängtade jeansleggings idag, kanon snygga! :)

Ha en fortsatt trevlig tisdag :)

Le emot världen
världen ler emot dig




Kommentarer
Postat av: daniella

behöver ditt kontonummer snuttan :P

2010-09-28 @ 13:03:03
URL: http://daniellagoretti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0