Helgen


Hej fina du.

Helgen har vart i fullfart 24/7, vilket har vart riktigt roligt. I fredags hade jag mitt efterlängtade sex party,det handlades en hel del :). En väldans lyckad kväll.

På lördagen gick jag på stan med min älskling:), har nu även också skrivit in mig på att börja i salsa, längtar massa! :D. På kvällen var jag och älsklingen bjuda hem till Tony och Tina, min kära vän Tina fyllde nämnligen år så det firades med fest och glädje, lyckat.

Söndagmorgonen vaknade jag av att min älskling pussa på mig och kramade om mig, kan man vakna på ett mer underbart och härligare sätt?! jag är så lycklig! ♥ där emot blev inte alls min dag som jag hade tänkt mig, kan säga att jag mådde som jag förtjäna! Det roliga var att jag och Tina hade även bestämt att vi skulle åka och storhandla, väldigt bra dag vi valde...efter att storhandlingen var klar åkte jag hem till älsklingen :) firade våra 4 månader tillsammans med god mat och mys ♥ Jag är så himla förälskad!

Det var min helg och den har vart helt underbar :)

Nu blickarna framåt, nya dagar i skolan har även prov denna vecka. Sen på Torsdag bär det iväg emot Paris, ska bli så himla underbart :). Kommer sakna min älskade pojkvän,men viktigt att kunna sakna. ♥

Denna bild symboliserar min helg, galen :D


Hoppas ni även hade en bra helg :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Älskar bilden och dig! Helgen varit super!:D<3

2010-09-27 @ 17:46:21
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0