Ord med en hel mening


Igår efter jobbet träffade jag min kära mor och far :), de hade även köppt en sak till mig, de sa att det var en sådan sak man ser och sen tänker ella direkt...nu undrar ni säkert vad jag pratar om. :)

Vi satt och fikade och hade en riktigt trevlig pratstund, massa glädje och skratt som de alltid blir i mina föräldrars sällskap :)



Denna text var den jag fick av dem, jag blev så glad och det uppskattades till tusen.

Senare på kvällen träffade jag vännen Sanna och Danne en sväng, satt och prata och bara umgicks så som vänner gör :).

Åkte hem till älsklingen för att sussa, man somnar så sött i hans famn och han får mig att känna mig som världens lyckligaste! ♥



"Man kan inte välja när och hur man ska dö.
Det enda man kan bestämma är hur man ska leva"





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0