Så himla underbart!

var och fixade mina naglar igår på Bio sculpture Gel, det är älsklingens syster Christine som gör mina och hon är helt fantastisk och verkligen kanon duktig! :) blev väldigt nöjd. Det är mina egna naglar så bara förstärkning på dem :).
Här kommer lite bilder på resultatet.
 

Efter att naglarna var klara och jag kände mig lite extra fin begav sig My, sanna och jag till kupolen. Jag tog en varm macka med kyckling och curry och sen vanilj milshake till, var längesen jag drack det så kände att det var dax nu! :)
 

Såklart blev det även lite shopping på stan, det var jag värd kände jag! :)
Köppte en topp, kjol och en jacka, här kommer bild.




igår som sagt kom min älskling hem, direkt när jag såg honom blev jag sådär varm inombords. ♥ Hela dagen har jag gått och vart pirrig inför att träffa honom som första gången vi skulle träffa varandra, kärleken är härlig är den! :)
Han hade även vart rar och köpt saker till mig ifrån Grekland.
Här kommer bilder.
 
En navelpiercing och ett sätt med hängsmycke och örhängen till :)
Uppskattas verkligen, jag känner mig som världens lyckligaste! ♥

Det känns så himla underbart att min älskling är hemma igen :)

Jag Älskar Dig ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0