Underbara Tisdag.


Vaknade skapligt, träffade Tina och gick ut och gick 1 timme så himla underbart! :D. Gick hem till mig för att ta en kopp kaffe och bara umgås :). 

Lagade även lite käk för att äta innan jag åker till skolan...när vi minst anar det plingar det på dörren och gissa vem som står där...jo min älskade pojkvän :). Han hade ringt mig innan för att prata lite och sen dyker han upp utan att säga något, så himla överraskad och glad blev jag:). En sådan liten sak som att bara överraska en sätter så mycket värde och uppskattning!. ♥ jag är så himla kär!


Idag efter skolan blir det att följa med Cissi hem, umgås med hennes familj-hennes underbart söta dotter Bella :) blir även att sova kvar.


Tänk vad denna tisdag blev helt underbar, älsklingen gjorde min dag :) ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0