Kväll-natt-morgon, men väldans lyckat!


Idag har jag äntligen fått hem min fina ljustake ifrån Partylite! :) , blev väldans nöjd måste jag säga.

 


I helgen annars förövrigt skulle vara lugn och det blev den, beroende på hur man ser det. I fredags var det mysfredag med min älskade pojkvän ♥. I lördags var det Aloevera party hemma hos my och det var väldans trevligt med att träffa nya människor. Trodde min kväll skulle bli lugn där efter men då kommer min vän Erica till mig med vin och choklad, vad kan inte vara bättre än att dricka vin och umgås med en väldigt kär och fin vän!.

Kvällen slutade med att vi begav oss in till stan för att sätta oss på Black Lion med några andra trevliga människor:), kvällen slutade inte där...begav oss hem till mig och vid halv 3 dök min kusse upp till mig med sina 2 kompisar. Då blev det att dricka mer vin och gott tilltugg. Kan säga att min kära kusin åkte ifrån mig klockan 6 på morgonen haha och då ställde jag mig och gjorde mat till mig och erica :).

När klockan var 8 på morgonen begav jag mig hem till min älskling, tänkte vara gullig och krypa ner under täcket bredvid honom när han sover sådär sött :)♥, men vilken tajming han hade inte somnat så såg helt chockad ut över att jag kom till han så tidigt. Lade oss i sängen och sov, somnade i hans famn, sådär underbart som det bara är!.

På söndagen åkte jag och älsklingen till mor och far för att fika :). skulle även se hur badrumet såg ut med tanke på att mor och far har bott i barack ett tag nu och de har gjort om hela badrumet, stambyte som det så fint heter :).


Nu är klockan mycket och borde verkligen sova snart :). Erica ska upp om 5 timmar medans jag börjar inte jobba förens klockan 2 imorgon. :) Hoppas ni fina haft en underbar helg och nu är det ny vecka, nya tag och nya krafter!

Lägger upp en bild på min kära kusin, även fast att han kan vara världens irriterande människa så älskar jag honom!

Sov du lilla fyllekaj...

Ta hand om er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0