Aloevera


I Söndags var jag och min kära vän Erica på Aloeveraparty hemma hos min jobbarkompis My. När vi var där fick vi själva göra ansiktsbehandlingar på oss själva medans My som var värdinna fick en behandling utav Maria Nilsson som är hudterapeut och makeupartist.

Tänkte jag skulle visa ett urval av alla dessa underbara Aloeveraprodukter som finns:).



Jag själv personligen har använt Aloe propolis Creme väldigt länge och kan inte leva utan den, den gör min dag så att säga.

Igår när jag var på partyt köppte jag hem ett Basic Kit :) vilket innehöll

Aloe Licuid soap

en perfekta familjetvålen som skonsamt rengör både ansikte och kropp. Passar även känslig hud, irriterar inte ögonen och tar t o m bort makeup. Mild, vårdande och återfuktande tack vare Aloe vera.


Forever aloe scrub

Peeling med jojobakulor som slipar utan att irritera. Smuts och döda hudceller avlägsnas, cellförnyelsen underlättas och uttorkning motverkas. Innehåller Aloe vera, jojoba och olika örtextrakt. 


Forever marine mask

Härlig ansiktsmask som gör rent på djupet med hjälp av mineraler från tång och alger. Aloe vera, honung, gurka, rosmarin och vitamin E ser till att huden återfuktas och blir len och smidig.

Aloevera Gelly

”Plantan på tub” innehåller stabiliserad Aloe Vera Gel. Lugnar, mjukar upp och ger näring. Används på torr hud och för att dämpa ögonsvullnader, svalka solsveda och brännblåsor samt lindra klåda t ex efter insektsbett.

 

Nu är det Torsdag och har änvänt tvålen och gellyn flitigt och måste vara ärlig och säga att man ser skillnad :), Alovera ger mig hopp om en frisk och hälsosam kropp och själ.

Jag frågade Maria om jag fick länka hennes hemsida på min blogg, vilket hon inte alls hade något emot.

Maria Nilsson. Hudterapeut och makeupartist    www.Casa-maria.se kika gärna in :)

Hoppas ni nu också får upp ögonen för forerver living produkterna, så att ni vågar testa...för detta är något som funkar och som ger ett välbefinnande i kropp och själ.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0