En orolig natt minst sagt


Inte en natt av dess like...



Det är nämnligen så att min älskling är iväg på jobb i en vecka, och det är så himla tomt utan honom vid min sida!. Men jag lever på meningen han sa innan han åkte " det är hälsosamt att sakna".


saknaden dyker upp när man ska lägga sig i sängen för att få sin skönhetssömn, han finns inte där och kysser mig godnatt och håller mig nära honom så som han gör.

När man kommer hem finns han inte där och springer till mig med all glädje han har, få hoppa upp i hans famn och krama om honom och kyssa honom om och om igen.

Tystnaden av att vara helt själv hemma, kan nästan säga att jag saknar när han sitter vid datorn...

Men oavsett hur långt bort han är ifrån mig kommer min älskade pojkvän ALDRIG vara för långt bort för att älskas av mig ♥.



Nu räknar jag ner dagarna och innan man vet ordet av finns vi i varandras famnar igen, där jag finner lyckan till att känna mig som världens lyckligaste!.


Jag älskar dig mest av allt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0