Härliga Söndag!


Idag var älsklingen och jag ute på äventyr, vi tittade nämnligen på kakel, klinkers och golv som vi vill ha i våran lägenhet som vi snart ska flytta in i :), inte långt kvar nu gud vad jag längtar ♥

Vi var även och tittade på lite andra ställen också, jag kom hem med 3 par skor så är ju bara så lycklig :).
Dessa skor köppte jag.






Dessa lyste bara så mig, så ja jag var helt enkelt bara tvungen att köpa dem.
Ska meddela också att jag blev kär i dem :)



När vi var klara med shoppandet och tittandet begav vi oss vidare till Leons för där väntade kära mor och far. Vi hade bestämt att vi skulle träffas där och äta tillsammans, mycket mysigt :).

Nu är det snart natta, ska nu fixa lite ansiktsskrubb och lägga en ansiktsmask på det, lite ta hand om mig själv kväll :) ♥. Sen blir det att lägga sig och sussa bredvid min älskade sambo som jag älskar mest av allt!

Imorgon är det många av er som säkert är lediga, så ska tänka på er när jag går upp halv 7 för att sen bege mig till mitt underbara jobb :).

Ha en fortsatt trevlig söndagkväll fina du.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Snygga skoor frugan!! :D

Tack för kommentaren i min blogg :)

2011-04-28 @ 00:41:22
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0