Påskmiddag med släkten :)


Jag ser verkligen fram emot sådana tillfällen som Påsk. Det är nämnligen så att vi i våran släkt tyvärr inte träffas så ofta, som sådär spontant. Så just vi Påsk och andra högtider då ses vi, vilket gör då att man liksom längtar till nästa gång.

Eftersom det är Påsk, bjöds det på Påskmiddag. Till efterrätt blev det massor av godis och en hel del med choklad, inte alls mig emot. Ja, jag är ett riktigt chokladmonster men det är ju så ljuvligt gott, vilken passion!.



Min kära gudmor har alltid givit mig Påskägg, vilket jag har sagt att det inte är nödvändigt men jag måste säga att jag tycker om att hon gör det :). Det får en att tänka tillbaka då man var liten och jag vet att jag hade hur många påskägg som helst, en gång räknade jag upp till 8 påskägg :D. Idag tycker jag att tanken är fin att jag fortfarande får av min gudmor så tack ska du ha. Måste ju även skriva att jag fick påskägg av min mor också, i detta påskägg var det inget godis det var en lång vit skjorta och ett par svarta jeans :), så stort tack till dig älskade mor ♥



Hoppas att ni hade en fin Påskafton, det hade verkligen jag :)




Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag älskar din släkt! =) Härliga<3

2011-04-24 @ 13:11:26
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0