Tack du fina människa!


Detta inlägg tänker jag tillägna en väldigt fin vän, som står mig väldigt varmt om hjärtat.

Jag vill att du ska veta att jag uppskattar all din närvaro, tiden med dig är värdefull.
Vi ses inte allt för ofta men när vi väl ses så känns det som det brukar och ingen situation skapar obehag.
Det var du och jag som delade rum när vi var 5 tjejer som åkte till Irland  som våran projketresa. Under den tiden på Irland lärde du och jag känna varandra väldigt väl och vi fann ett band som jag idag är väldigt glad över.
Du är vännen som får än att komma ner på jorden och uppskatta det man har framför sig.

Jag vet inte hur jag ska kunna tacka dig efter all omtanke du givit mig.



Min fina vän My du är viktigt i mitt liv.


Jag är så otroligt glad över att få vara en del av ditt liv, älskade vännen.

Jag älskar dig ♥

Kommentarer
Postat av: Mysan

Min fina, fina vän! Blev alldeles varm och glad efter att ha läst dessa vackra ord. Sitter här med ett leende på läpparna, och det leendet kommer sitta kvar länge. Precis som när jag tänker på vår speciella vänskap, och det band vi har. Du gjorde mig rörd, och tack för att du är min vän och för att jag får vara din.



Jag älskar dig! ♥

2011-04-28 @ 20:43:07
URL: http://yssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0