underbara helg.


Man kan nästan nysa av allt damm som skapats på bloggen nu efter att jag inte skrivit på ett tag...


Det händer väldigt mycket i mitt och älsklingens liv just nu och har inte riktigt prioriterat bloggen tyvärr. Tid har man aldrig, utan det gäller att ta sig tiden. Så det ska jag göra nu, lämnar disken åt sidan och sätter mig här för att få ner några intressanta ord.

I helgen som var, var det tårta för hela slanten. Lördagen spenderade vi hemma hos älslingens syster med familj vi firade deras son som hade fyllt år. De bjöd på god mat och en väldigt god tårta som det inte var marsipan på utan sockerlager istället, mycket godare är min åsikt.

På söndagen firade vi älsklingens morfar och moster, en väldigt trevlig eftermiddag med massa fikabröd och tårta på det också. Denna helg har det blivit lite för mycket av det goda för min del :) men jag är inte bitter!



Ni som har hört att jag och min älskling ska bli vilbergsbor, ja ni har hört rätt vi har köpt lägenhet :). Detta känns så rätt för mig/ oss och vi är så lyckliga över detta ♥.


Nu ska jag fixa lite mat och sen blir det att bege sig mot jobbet :)

Ha en underbar tisdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0