Myser i solen med älsklingen min ♥


Dessa underbara dagar med sol gör än så sprudlande glad, tycker inte ni det :)?


Idag efter jobbet gjorde jag och älsklingen en spontan sak, vi gick och köpte glass och gick och satte oss i solen och bara myste och hade det underbart härligt :) ♥


Nu är det inte långt kvar tills jag och älsklingen får flytta in i våran lägenhet :). Kommer bli så underbart att få fixa och dona själv så som vi vill ha det. Är väl medveten om att motgångar kommer dyka upp, men tillsammans kommer vi lösa dem och finna medgångarna igen och att försöka se framåt på hur himla fint det blir när det väl är klart :).

Gud vad jag är lycklig :), vi klarar allt hjärtat ♥



 

Nu blir det snart att sussa :) det är ju faktiskt en dag imorgon också.







Kommentarer
Postat av: Sanna

Mysigt ni hade då gulltjockisar!:D<3



Är det en ny dag imorgon med, seriöst?? Det visste inte jag, bra att du sa det..måste förbereda mig inför det på något sätt..men HUR?:O

2011-04-19 @ 22:21:47
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0