Bästa jobb, bästa jobbarkollegor


Tänkte jag skulle skriva om Måndagen som var, har inte riktigt hunnit med det.

I Måndags var det möte på jobbet och sen gick vi alla ut och åt på Bishop, det var en väldigt trevlig kväll med massor av skratt och glädje :).



detta var det vi åt som förrätt


och själva måltiden var grillspett med pomme och tsatziki


Det blev en tidig kväll för mig med tanke på att jag hade jobbat sen klockan 08.00 den morgonen, men åter igen en väldigt trevlig kväll. Jag har världens bästa jobb och stort plus i kanten är att jag har världens bästa jobbarkompisar ♥

bjuder på en bild på Sanna och mig, man måste ju bjuda på sig själv ibland.


Ta hand om varandra.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hahaha vi är så snygga!! Jag älskar dig :D<3

2011-08-27 @ 00:31:06
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0