Då var det måndag igen.


Nu sitter jag här i vårt fina kök och dricker yoggi innan det är dags för att åka till jobbet :).

Innan jag åker till jobbet tänkte jag bege mig till frisören först för att kolla om de har tid för ev. klippning och färgning. Skulle vilja göra något helt annorlunda med mitt hår just nu men denna gång får det faktiskt vara som det är. Men i höst ja då ska det bli förändring, det ska det.

Pratade precis med min älskling i telefon och jag kan inte annat än le stort när jag hör hans röst :), jag är så himla kär och förälskad i min fantastiska sambo ♥, Tack för att du finns!

Hoppas ni har en helt underbar Måndag, ny vecka, nya tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0